Wednesday, 5 July 2017

Furaiha : Luxurious Beauty Serum

Assalamualaikum,

Semakin hari semakin besar dan jelas liang-liang pori terbuka. Stress bila tengok muka depan cermin.😒


Haaa Awak nak tahu tak Furaiha ada produk best yang boleh bantu awak awak hilangkan punca stress tu.😍😍 


Nak tengok gambar dulu atau nak tahu fungsi-fungsi dia?

Ok


Ok


Ok

Fitrah tahu awak mesti tak sabar nak tengok rupa dia kan.Meh sini Fitrah tunjuk  rupa Luxurious Beauty Serum.



Warna serum ni lain dari yang lain. Warna purple dan bau honeydew 😘


Ok dah tengok kan rupa dia.Tergoda tak untuk dapatkan satu? 

Nak tahu lagi fungsi serum selain bantu kecilkan pori-pori?

Meh sini duduk rapat-rapat baca bagi habis posting ni tau.πŸ˜‰.

Luxurious Beauty Serum:
🌸 membantu menutup dan mengecilkan pori-pori 

🌸 menganjalkan kulit

🌸 mengurangkan parut yg dalam

🌸 youth potion

🌸 Boleh dijadikan sebagai primer atau make up base

🌸 moisturizer


Haaa banyak kan fungsi dia.Dah la bantu kecilkan pori pori lepas tu kulit jadi anjal dan parut pun boleh hilang tau.😍😍

Siapa nak? Klik link sini untuk orderπŸ‘‡
http://www.wasap.my/+60175756557/

Semoga kulit awak semakin cantik dan sihat.

Salam sayang dari #ChepFitrah

No comments:

Post a Comment